Ensamma intervaller

söndag 12/4 = påskdagen
 
Tulpanerna är superfina nu.
Andra gången jag har sådana som nästan blir som prästkragar.
På eftermiddagen cyklade jag till gymmet.
I min ensamhet körde jag intervaller.
 
Samma som 2020-02-12 och 2020-03-09. Hämtat från  min favoritcoach Madeleine.
Möjligen fegade jag lite i tempo.
Svårt att bedöma dagsformen, det tar trots allt 50 minuter att genomföra passet, och man ska orka hela vägen.
I efterarbetet gjorde jag lite triceps kickbacks.
Bålsäkring och stretch såklart.
Märker tydligt när jag fuskar med detta.
 
På väg upp till huset fick jag för mig att titta i brevlådan.
 
DN hade kommit, trots att vi antagit att påskdagen var röd-röd dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0