Nytt försök med intervaller

tisdag 11/2 = plötsligt händer det
 
MAMMA RINGDE!
Ibland kan hon verkligen överraska.
Hon har fått en kallelse till sjukhuset för uppföljande röntgen och läkarbesök, för sina ryggsmärtor.
Tydligen hade arbetsteapeuten varit där och det var en hel som skulle fixas.
  • en stol till duschen
  • ett handtag vid sängen
  • hjälp med duschning medan ryggen är som den är nu
Men dessutom var det flera problem med hennes säng:
  • madrassen för mjuk
  • sängen för låg
  • bäddmadressen glider, vilket medför fallrisk
Min syster skulle ta sig förbi på fredag för att se om det går att fixa den glidande madrassen och försöka se om det finns någon typ av hårdhetsmarkering på madrassen.
 
onsdag 12/2 = intervaller
 
Yngsta dottern erbjöd sig att fylla på vårt teförråd, så jag skulle smsa henne vad vi ville ha.
Jag skrev "2 hg rýskt Grusinian".
Autocorrect!
Hittade ett nytt intervallpass hos min favoritcoach Madeleine.
Skrev ut det på jobbet.
Jag kan inte hålla reda på mer än högst den pågående tiden/sträckan, så det gäller att ha text som kan läsas i dimmmorna, utan glasögon. Men jag genomförde allt, sånär som på den mittersta i sista passet. Fick lov att gå den, för att orka. Tempot ska vi inte beröra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0