Swisch - så var de borta

lördag 21/9 = tvillingdagen
 
Barnafadern hade träningsläger idag, så vi bestämde oss för familjefrukost 8.15.
Dessutom skulle vi fira våra två 24-åringar.
Jag tycker att det här är bland det roligare jag gör. Att få sitta i lugn och ro med hela familjen. Prata, skratta och ha det bra.
När de drog blev det helt tyst i huset.
Saknad.
När jag fått lagom distans till lunchen cyklade jag till gymmet.
Körde 5*3 min + 5* 2 min + 5*1 min, igen.
Det gick faktiskt bättre och jag sprang i ett tempo som det var länge sedan jag vågade testa.
Bålsäkring och stretch blev det oxå. När jag kom tillbaka plockade jag fallfrukt och Barna fadern klippte gräset, för sista gången? Rester framför TV'n och nu degar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0