Nytt intervallpass

torsdag 29/8 = bara att kämpa på
 
Börjar känna en viss panik över terminsstarten.
Tack och lov fick jag en hel del gjort idag. Många små insatser som ändå tar tid.
I morgon har jag fredat en sittning med DKV, men jag ska sätta upp en komihåglista.
En stor lättnad är att jag fått en handledare som tar datorintroduktionen på måndag.
Då får jag fyra timmar extra att fixa på. Möjligt att jag ändå tar det säkra före det osäkra och sitter några timmar på jobbet i helgen.
Åt en enkel middag för att kunna träna lite tidigare.
Hittade ett nytt intervallpass hos min favoritinspiratör, Madeleine Rybeck på lifeatcore.com.
5*3 minuter + 5*2 minuter + 5*1 minut, med en minuts gåvila mellan varje.
Det var riktigt jobbigt, nästan yr i gåvilan de sista 5 minuterna (ökade lite där också). 
När jag sprungit ca 2 km upptäckte jag att jag hade glasögonen uppe på huvudet. Ända hemifrån. Näst yngsta dottern har sovit här två nätter och kommer strax från jobbet för att stanna till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0