Behaglig söndag

söndag 20/10 = intervaller igen
 
SöndagsXet gick ovanöigt lätt idag.
Sedan var det meningen att vi skulle lägga vinterdäck på passaten.
Jag körde med känslomässig utpressning på sonen, som lovade att vara assistent till Barnafadern. Han har blinda synvinklar, pga. glasögonen, och jag har dåliga krafter. Då är bra bra med en som kan täcka upp båda dessa brister.
 
Medan de stökade i garaget cyklade jag själv till gymmet.
Körde 3+2+1 intervaller igen (juli senast). Kändes tungt, men gick lite bättre än förra gången. Samma tempo dock.
Fixade middag när jag kommit hem, och har nu parkerat i soffan för att vila mig inför veckan som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0