Svinkallt ute och svettigt inne

tisdag 30/7 = träning
 
Såg en så rolig bild:
Fyndigt får man säga.
Bakade frökex, chokladbollerutor och gjorde cole slaw samtidigt som jag höll tvättmaskinen igång.
Eftersom det blåste rejält hårt och var 13 grader ute, bestämde jag att det var helt ok att gå till gymmet. Sprang intervaller (eftersom jag inte kan tänka mig någon längre sträcka på löpbandet just nu). 3+2+1 minut i följd med ambitionen "ok, hyfsat, jobbigt" vad gäller tempo. Hittade en anteckning om ett tempo jag kört tidigare och tänkte att jag testar. Gick skapligt. 1 minuts gåvila mellan varje 6-minuterspass.
Lite smidighetsövningar efteråt. Måste ta upp min gamla rutin igen. Borde göra lite noteringar också, eftersom jag har svårt att komma ihåg hur nya övningar ska genomföras :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0