Fjärde passet och finbesök

söndag 7/4 = intervaller och torskrygg
 
VAknade lite tidigare än vanligt och startade med Xet till kaffet.
Idag gick det osannolikt snabbt.Ca 1.5 timme.
Ett annat rekort satte jag lite senare på dagen.
När jag mitt i dagen tog mig till gymmet för fjärde gången den här veckan, var det första gången på 2.5 år.
Innan hade jag en liten tanke att om det var riktigt lockande väder så skulle jag göra säsongspremiär utomhus. Det var det inte.
Det fick bli intervaller. Samma som 17/3. Sprang i högre tempo den här gången.
RIKTIGT jobbigt, men jag genomförde den.
Fredagsblommorna har inte levererat den här veckan.
Sedan tidigare visste vi att vårdbiträdet skulle äte middag med oss idag.
Vi hade hittat ett recept i Mer smak, #2/2019 på fisk, Torskrygg Bourguignon.
Därför köpte vi färsk torskrygg i stan i går.
Men innan vi satte oss till bords var vi åtta personer.
Kul.
Bara att dela den mat som fanns.
Men det fungerade bra, och det var gott.
Nu sitter barnen och spelar Forbidden dessert, medan jag loggar träningen och slöar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0