Tränat två gånger

lördag 16/3 = gymmat
 
Gjorde en del rejäl dammsugning och körde några maskiner.
På eftermiddagen följdes äldsta dottern och jag åt till gymmet för att köra styrketräning.
Enbenspress, enbenshamstring curls, bänkpress, latsdrag, och triceps Kickbacks:
 
 
söndag 17/3 = intervaller
 
Mera blötsnö, och ruskigt tungt att ta bort.
Gissa om det kändes bra i träningsvärken från igår?
Efter lunch gick jag till gymmet för att springa intervaller.
Spang, efter tips från https://www.lifeatcore.com/, ett pass med 3+2+1 minut i rejält ökande tempo. Följde hennes upplägg med 4 serier. Trots att jag inte trodde det, så genomförde jag det enligt planen.
Skinnet på armen ser för stort ut??
Trots att jag körde armar igår och skottade idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0