Tomt mellan öronen

onsdag 8/2
 
Lyckades faktiskt sitta och jobba i smyg (för mig själv). Satt i vårt lilla mötesrum i direkt anslutning till kaffemaskinen.
Jag läste en artikel som var rätt bra och fick del idéer. Inte till projektet, men väl till den kurs som jag går.
Passande nog handlar den om examination och utvärdering, vilket är temat för projektet också.
Hemma är vi numera bara två och middagarna måste tas om hand utan benäget bistånd.
Jag hade tittat ut och handlat till en Avokadopaj med chili.
Någon megakrriär som matfotograf kommer jag inte att lyckas med (min bild till höger (!)).
Väldigt god var den, så jag har lagt in den i mitt receptarkiv. Jag är inte så nöjd med arkivet eftersom det inte går att söka i blogg.se (det kan finnas en lösning, men då måste jag in och peta i formatmallarna. Scary!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0