Bakardag

torsdag = fuskardag
 
"Hela dagen" har ägnats åt bakning.
På det där semesteraktiga sättet.
Låt mig göra en lista:
När nötbrödet nästan var klart kom jag på att jag glömt bakpulvret :-(
Men det verkar ha fungerat hyfsat ändå :-)
Den sista gjorde jag bara för att jag hade kvar ägg sedan jag penslat Philadelphiabullarna :-)
Sedan är det ju en av de mer värda mjuka kakorna vad gäller resultat/arbetsinsats.
Ute i eländesvädret har pionen slagit ut (en del annat oxå).
Jag skippade träningen för det blev så sent, och nu kryper mörkret närmare på kvällarna :-(
 
I morgon är det dags att packa.
Jag inser att jag kommer att vara borta 9 dagar.
Borde skriva ut några papper också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0