Fyra lediga dagar i sträck

lördag 20/8 = nu kryper minimannen
 
Fick besök av yngsta dottern med sambo och Freia. "Vi kommer på lunch", för de skulle hämta peggan.
Trevligt!
På väg till Skellefteå för att lämna hunden och peggan.
Svärfadern skulle ta en titt om det finns något att göra så att den kan säljas.
De har själva köpt en ny bil i sommar.
Detta kan alltså mycket väl vara det sista vi ser av den gamla trotjänaren.
Utdömd för skrotning januari 2020, men räddad av händige Roland.
Nu är det något läckage och en del missljud under färd.
I morgon drar de söderut för att hälsa på Vincent bland annat.
Jag vill också.
Idag har vi fått filmer där han kryper riktigt.
Kan också klättra upp med armarna på lådor och dyligt.
Nu blir det åka av!
 
fredag 19/8 = lunkturen som blev av
 
Tvillingarna dök upp med sina hundar på torsdag eftermiddag.
De hade bestämt sig för att tälta nere i havsviken nära oss.
Spännande.
Men de dök upp i svinottan hos oss idag för att äta frukost.
Frukost visste vi om men inte vilken tid det skulle bli.
Trevligt hur som helst.
Efter kaffet drog de tillbaka in till stan.
Även den här dagen molade lite huvudvärk, men när Barnafadern helt plötsligt sa att han skulle hänga med på lunket så var det bara att ge sig iväg.
Dessutom orkar jag inte gyckla med prickarna över ä och ö.
Inte hittar jag fodralet med virknålarna heller.
Har letat igenom både i arbetsrummet och i källaren.
Stickorna är på plats och jag hämtade ju en virknål i våras när jag virkade en löpare.
Hur pantad kan man bli??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0