Bara att starta upp jobbet igen

torsdag 7/1 = back in business
 
Jag har varit långledig!
Så när som på måndag+halva tisdagen förra veckan så har jag varit ledig sedan kvällen 18/12.
Jaja, jag har gluttat lite i mailströmmen, men inte svarat.
Idag hade jag 24 mail som krävde en del arbete.
Flera som tvivlar på att de kan läsa i vår t.ex. Bara att boka in zoom-möten.
Efter en snabb lunch tog jag en prommenad ner på byn, i vintervädret.
Köpte en blodtrycksmätare (!), som jag hade beställt på lokala apoteket, före jul.
Hämtade även min julklapp från jobbet (påslakanset för två).
Hemkommen testade jag BT, såklart!
107/77 typ.
Verkar ju kanon. Ska kolla när jag vaknar på morgonen också.
Sånt där kan man ju bli hypokondriker av....
15.30 var jag klar med mailhanteringen, men hade då ett, sedan tidigare, inbokat studentsamtal.
Trevligt var det, för hen hade lyckats hålla ihop det rätt bra och planen framåt ser mycket lovande ut.
Har tagit på mig ett sakkunniguppdrag igen, så nu har jag förberett det.
I morgon blir det kanondag med Mia, på distans. Startar med zoomkaffe såklart. Möte med Blekingekollegan på eftermiddagen. Skrivkramp hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0