Jobbar lite, idag oxå

tisdag 29/12 = avslutar exjobben
 
Idag hade jag flera saker på G.
Läsa färdigt exjobben.
Möte med kursansvarig.
Klippa mig 15.
Hämta bilen från verkstaden.
Steg upp tidigt.
Snö och slask om vartannnat hela tiden.
Vid 12 ringde min frissa och tyckte att vi hade bokat kl. 12
Ja, vad vet man?
Jag hade skrivit ut tiden i min kalender, men det kan ju ha blivit fel i alla fall.
Hon är så jushyggligt och bokade om mig till nästa måndag.
Då drog Barnadfadern iväg och hämtade bilen medan jag hade mitt möte.
Två får lov att fixa till, men blir sedan godkända.
En har betydligt mer att jobba igenom.
Jag scannade in alla mina kommentarer och mailade studenter, handledare och kursansvarig.
Nu tar KA över examinationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0