Sol - i alla fall

torsdag 9/7 = intervaller
 
Trots en ganska negativ prognos om dagen väder så kunde vi sitta ute i solen ett par timmar.
När det drog ihop mörka moln gjorde vi veckans shoppinginsats.
När vi kom tillbaka var det fortfarande fint på gården.
Resterna kunde ätas ute, men kaffet fick bli inne.
Först tänkte jag strunta i träningen och ta en promenad, men gråmolnen fick mig att ändra mig igen.
För att stå ut, försöker jag med intervaller igen.
Körde Maddes 2+4+2+4+2+4+2+4+2.
Sist kan ha varit 2019-07-26.
Bakom mig i parken var det torsdagsyoga.
Det ser vilsamt ut, även om jag vet att det kan vara riktigt jobbigt. Jag gjorde ett annat sorts pass och blev ordentligt svettig. I alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0