Gräsmattan & intervaller

fredag 26/7 = kanondag
 
Riktigt varmt även idag!
Solstolade i värmen och lyssnade på ljudbok.
Kommunikationsdottern och jag avverkade ett gammalt kryss också.
Så kul att lösa korsord tillsammans.
Jag fick ensam stå för badandet i poolen. Äldsta döttrarna backade ur av olika anledningar.
Man blir onekligen svalkad.
Strax före 17 gick vi till gymmet, eftersom det var alldeles för varmt för att springa ute.
Jag förnyade mitt gymkort och sprang sedan intervaller efter (ytterligare) ett tips från Madelein Rybeck lifeatcore.com.
2+4+2+4+2+4+2 minuter. Det gick faktiskt. Muskeltröttheten är inte så markant nu, men den mentala orken är väldigt liten.
Senare blev det fredagstacos, Mario Kart, en del läsning och till sist ett avsnitt av Enemy within.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0