Lång dags färd mot ... gymmet

måndag 23/9 = fullmatad dag
 
Började med att "försova" mig.
Morgonen visade sig vara kall.
Jag ville åka lite tidigare än vanligt eftersom jag skulle till ett hus längst ut i kanten på campus. Gick direkt dit för att hinna rigga datorn och kolla att allt fungerade.
Trevlig och fräsch byggnad.
Superfint väder också.
På eftermiddagen var det dags för startup-möte för stora kursen som börjar onsdag nästa vecka. Hu, så fort det går. Snart är det jul :-(
Lite sopprester till middag, kaffe och efter någon timme iväg till gymmet.
Jobbar vidare på att försöka höja normaltempot. Det gick väl sådär... Ska man fokusera på det positiva, så är jag i alla fall inte lika muskeltrött nu. Mest trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0