Det bara smäller till

måndag 2/9 = Nu är det i full gång
 
Som alltid är det en smärre chock när arbetsplatsen helt plötsligt översvämmas av studenter. Jag vet ju att det kommer, men kontrasten är magnifik.
Eller .... kanske lite överdrivet, men ändå.
Fick en hantlangare, så jag kunde frigöra ett par timmar mitt på dagen.
Dagen blev lång på grund av alla mail som behövde åtgärdas.
Orkade inte ta mig ut på träningsrunda.
 
tisdag 3/9 = more of the same
 
Individuella samtal och mera mail.
Satte ihop ett program för en besökande gymnasiegrupp som kommer på fredag.
Inte den bästa av dagar/vecka, men det skulle passa så väldigt bra i deras uppstart av sin profil.
Orkade inte träna idag heller.
 
onsdag 4/9 = äntligen kom jag iväg
 
Kom hem lite tidigare, så jag orkade ta mig iväg.
Vädret var så lockande så det blev en tur runt åsen.
Kul var det inte, men jag tog mig runt i alla fall. Som med bastu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0