Bara tisdag ännu....

tisdag 17/9 = gymtajm
 
I morse kändes det motigt att det bara var tisdag.
Mycket kvar av veckan.
9-12 hade jag undervisning, eller snararev var värd för gäster på kursen.
Tyvärr var manfallet balnd åhörarna stort (50%).
Hur kan man efter två veckor på en ny utbildning bestämma sig för att inte det inte är värt att gå på schemalagda aktiviteter? Jag har inte satt ut i schemat vad som händer vid respektive aktivitet, bara för att ingen ska välja vad de vill gå på. Alla ska vara med på allt, är min tanke. Trist när man har kanon-gäster.
Efter middagen satte jag iväg till gymmet. Passet blev lite mer av uthållighetskaraktär. Måste ju försöka orka lite längre, mentalt. Vissa dagar är mindre roliga än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0