Dags för supertusingar igen

måndag 14/10 = gymmettajm
 
Näst yngsta dottern kom hit igår kväll efter jobbet och sov över.
Då fick vi äta en vardagsfrukost tillsammans idag på morgonen, med tända ljus.
Mysigt.
Runt om i köket har vi nu lite av skörden:
Timjan och oregano, lite äpplen och små tomater som håller på att mogna.
Jobbet rullade på. Mycket frågor kring valet nu. Sista dagen i morgon. Frågestuga såklart.
När jag kom hem hade Barnafadern (aka. Deltidspensionären) gjort soppa på våra nyss skördade jordärtskockor. Väldigt gott.
Efter kaffe och lite degning cyklade jag till gymmet.
Bestämde mig för att testa en gammal goding.
Nu struntade jag hur mycket jag skulle orka, och la mig på ett rejält mycket högre tempo än på mycket länge.
 
Huh.
Orkade tre stycken.
 
Ändå lite nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0