All by myself

söndag 6/10 = på egen hand
 
Dagen startade 7.30, med att jag skjutsade Barnafadern till handbollsbussen. Lång utflykt över dagen med B-laget. Frukost, kaffe och söndagskryss när jag kom hem.
Bytte om till träningskläder, tog bilen till kåmpe och åkte direkt till gymet.
Lyckades springa lite längre än jag brukar på löpbandet.
Mentalt jobbigt men jag genomförde det enligt planen.
När jag kom hem passade jag på att kasta lite blommor ute. Vissa får stå kvar men det lär inte bli så länge till. Köper nog lite ljung och prydnadskål snart, så förlänger man säsongen lite.
Till min förvåning hittade jag tre mogna smultron. Smakade mycket bra. Duschad tog jag itu med lite mat och har nu druckit kaffe. Xet är löst , men friidrotts-VM är ett trevligt sällskap en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0