Tog en cykeltur och anmälde mig

torsdag 9/5 = gymmet
 
Idag var en sån där dag när jag inte vet vad/om som blev gjort?!
Både igår och idag hade jag ett möte som gjorde mig låg.
Det är så lätt att säga att saker inte är bra, och att vi måste göra om allt.
Men hur och vem?
Jag har inga idéer och tycker allt är kört på förhand.
Efter middagen anmälde jag Brudarna och mamma till Blodomloppet.
Hur ska det gå?
Benet har inte varit bra sedan korta löpturen i tisdags.
Trängningsdag, så det fick bli ett intervallpass på cykel.
Samma som förra veckan, 15*2 minuter.
Svettas mer påtagligt än när jag springer. Vanliga efterarbetet. Får se hur det känns i morgon. Snygga skor har jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0