Nu börjar jag vackla

onsdag 15/5 = cykel igen
 
Läste färdigt och tänkte på de olika bidragen vi ska lyssna till på fredag.
Inte så lätt att se genomförande och effekt för vissa av dem.
En del tycker jag nästan är ren kursutveckling, så jag ska försöka läsa igenom kraven lite noggrannare och ta en sväng till med förslagen.
Eftre lunch träffade jag en av exjobbarna. Det ser ut att bli rätt bra, men nu återstår den svåra delen: diskussionen.
Exjobbare #2 dök tyvärrr inte upp. Skickade mail, men inte hört något ännu.
Sedan var det dags att åka på utvärderingssamtalet på HC.
Uppföljning av 60-årsbesiktningen.
Inga problem. Jag är jättenöjd.
Min "stjärna" blir asymmetrisk i två aspekter: totalkolesterolet och maten (mest mängden kött tror jag). Övriga blodfetter (bättre mått) är dock utmärkta och ligger näst intill oförändrade över tid.
Vad mer kan man begära på den fronten.
Hem för middag och vänta in träningsläge.
Hade sedan tidigare beslutat att cykla för att spara mitt knä.
Systemet är bra, men skalet är dåligt just nu....
Körde intervallpasset (17 km).
Tyvärr känns det inte alls bra i mitt högra knä (måndagsincidenten). Allt är väldigt motigt på den här fronten. Känner mig ytterst tveksam till Blodomloppet på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0