Fick mina nya skor idag :-D

tisdag 7/5 = gymmet
 
Var på kontrollbesiktning i morse, med anledningav att jag fyller lite mer än vanligt i år.
Fast det gör man väl alla år....
Nåja, jag hade ju ringt tidigare och försökt prata om att jag inte ville göra en sockerbelastning.
Och det verkade ha fungert, för det kom aldrig på tal. Sköterskan sa bara att hon skulle ta blod för kontroll av blodfetter och långtidssocker.
Korttidssockret var 4.8, vilket tydligen var "väldigt bra". Blodtrycket var 110/80, och det är jag jättenöjd med. Jag oroar mig alltid för att det ska ha stigit sedan förra gången. Dessutom visade det sig att jag nog inte behövde träffa läkaren för att förnya mina recept. Det räckte med att jag lämnade ett pinkprov extra.
Fick ett sms att jag hade ett paket att hämta.
Mina nya skor.
Så, då fick jag lov att pallra mig till gymmet. Om än motvilligt.
Skorna var riktigt bra.
Inte jag.
Benskrälle.
Hur ska det här gå....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0