Jobbig dag

torsdag 7/3 = ösldkf
 
 
Idag hade vi nästan avsluting på kursen.
 Inför tentan och näst sista gruppövningen.
Min vapendragare har varit sjuk i veckan så jag hade lite känsla av att jag borde täcka hans material. Parallellkollegan är dock mycket kunnig och skötte det mesta.
På eftermiddagen var jag verkligen spänd och kände att jag behövde ta det lite lugnt.
Vi åkte hem lite tidigare.
 
Efter middagen och kaffet  gick äldsta dottern och jag till gymmet.
Jag var så otroligt trött redan innan och inte gick det så bra där heller.
Jaja, jag var där i alla fall. Bättre än ingenting.
 
Avslutar kvällen med att se första avsnittet av Vi överlevde R.Kelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0