Första roliga på två år

lördag 30/3 = gymmet
 
Dottern, Barnafadern och jag traskade iväg till gymmet mitt i dagen.
Eftersom jag sprang lite längre i onsdags, hade jag bestämt mig för att testa intervaller igen.
Målet är att närma mig 14*400, och döm om min förvåning när jag faktiskt genomförde det.
Utan att bli helt färdig.
Jag är väldigt, väldigt glad över detta. Första gången på två år som jag inte fick kämpa lika hårt med det mentala som med själva ansträngningen. Kroppen kändes i huvdsak ok.
Avslutade med en riktigt snabb kilometer. Det tempot har jag inte hållit under de här två åren heller. Skulle nu göra höftböjarövningarna, men kom bara ihåg tre av dem. Jag har verkligen problem med det mest basala :-(
Våren ser ut att tränga undan kung Bore nu. Nu ikväll har vi hörsammat Earth Hour och släckt ner huset. Tröttheten sprider sig, så det är nog lämpligt att kojja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0