Det kommer att ta slut?!

onsdag 27/3 = tränat
 
Idag hann jag inte beta av alla ärenden :-(
Sammanträde på förmiddagen, gymnasieklass på besök på eftermiddagen.
Kö utanför dörren och mail som tornar upp så fort jag tittar bort från datorn.
Efter soppa till middag, drog vi alla tre till gymmet. Barnafadern, äldsta dottern och jag.
Alla skulle springa, OCH vi kunde få löpband direkt.
Tittade ett år bakåt i träningsloggen:
 
Idag startade jag aningen snabbare igen och sprang längre sträckor innan jag ökade. Avslutade med 2 raska kilometer som vanligt.
Precis som sista tiden, känns det inte alls lika motigt eftersom benen inte är så tunga vid start.
Körde de "nya" övningarna för höftböjaren, eftersom jag tyckte att de gjorde verkan i söndags. Har haft lite mindre ont i eländesbenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0