Variation är i alla fall bättre

onsdag 12/6 = träningstur
 
Idag lyckades jag, under stor motvilja, läsa en uppsats. Så ska den betygsättas oxå. Med stor sannolikhet innebär det en ytterligare genomläsning.
Jag suger verkligen på det här.
DESSUTOM ska jag föreslå åtgärder om den behöver kompletteras.
Och det borde den nog.
Kom hem i skaplig tid så jag passade på att ta en tur runt åsen innan middagen.
Om det nu kändes fullständigt katastrofalt i söndags, så var det bättre idag. Kunde driva på lite och de första kilometrarna var, med nuvarande mått mätt, lite bättre än vanligt.
Satt en stund ute och svettades, men särskilt skönt är det inte.
Nu har vi tittat färdigt alla serier och det finns inget mer att starta med :-(   Inte lätt att dega med TV-dinner då! Efter allt man sett börjar man vara rätt kräsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0