Löpning i regnet

söndag 23/6 = rabatten & urnan
 
Efter att ha brottats med söndagsxet ett bra tag, var det dags att göra sällskap med Barnafadern ute. Vi färdigställde nya rabattdelen. 14*40 liter jord har vi hällt ner.
Så ska den fyllas med växter.
Jag har inga avancerade planer, utan gör väl som vanligt och tar de blommor jag tycker är vackra. Funderat lite på löjtnantshjärtan eller pioner som stora växter och sedan fylla på med lite mindre där emellan.
 
 
Tyvärr har jag fortfarande inte sett ett spår av de 10 liljorna jag satte.
Planterade urnan, på samma sätt som förra året. Bägarranka, bacopa och murgrönor.
På eftermiddagen var planen att göra en tur.
Såklart började det regna, men när det såg ut att lätta drog jag.
Hah! Innan jag sprungit en kilometer hällregnade det. Men inte oskönt.
Gick lite mindre dåligt igen, men tyvärr stannade RK, vilket jag inte insåg förrän efter 13 minuter. Grillningen fick bli på spisen, och sedan har vi mest sett fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0