Har ryktet föregått mig?

torsdag 24/1 = jag har inte rätta knycken
 
Den här dagen överraskade inte särskilt.
Förmiddagen kunde jag i alla fall lägga lite tid på att putsa på föreläsningen.
Känns bra att bli av med en del brödtext som hängt med sedan tidigare.
Det är inte många på föreläsningarna, kanske 20-25?
Inte mycket mer i måndags heller.
Tråkig är jag så klart, men jag fick en ledtråd idag.
Inte till min tråkighet, men till en del av kommentarerna tidigare.
Någon sa "varför ska vi gå igenom det här, det är ju ändå en programmeringskurs?".
En annan sa vid ett annat tillfälle "men det finns ju listor i Python, varför gör vi det här då?"
Här har vi nog missat att göra tydligt vad kursen går ut på.
Trodde nog att jag gjorde det i måndags, men....
Hemkomna käkade vi upp en massa rester.
Skönt att få lite överblick i kylskåpet.
Sedan körde vi en Mario Kart och efter det bytte jag om och gick till gymmet.
Körde 4 + 1 + 2, med lite högre fart sista två. Problemet är att jag inte orkar köra allt i ett svep. Nu får det bli intervaller nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0