Svarta prickar för ögonen

måndag 11/2 = tränat
 
Förmiddagen ägnades åt att förbereda för en kurs vi ska gå nästa måndag.
Innehållsansvarig var inte alls vad vi trodde. "kallas till två obligatoriska träffar per termin"!!
Men då blir det enkelt att straffa ut sig.
Man bara låter bli att dyka upp och blir stoppad.
När jag var på väg till bilen var jag så outcarpeted att jag kände yrsel och såg svarta prickar.
Rester till middag, lite Mario Kart och sedan en tur till gymmet.
Kunde öka på sammanhängande längd lite och känner i alla fall ingen förfärlig muskeltrötthet. Vänster underben är dock som vanlig, så jag försöker dingla med fotbladet så gott jag kan.
Mycket snö, på gatan där jag bor.
I morrn' ska jag titta över torsdagens föreläsning och ha en hel del samtal. Nästa gruppövning är också på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0