Nu gick det några dar igen

torsdag 8/8 = det mesta är sig likt
 
Jag tog med blommorna.
Inflyttad!
fredag 9/8 = vad borde man göra nu då?
 
Man kan ju alltid sätta upp en ToDo-lista.
Nackdelen med det är man får en del tämligen mödosamma saker som ska tas itu med.
 
lördag 10/8 = SOL igen!!
 
Med förutfattad mening om att det var kallt, satt jag flera timmar ute och svettades.
Borde ha solat ryggen, insåg jag när jag gick och la mig.
 
söndag 11/8 = gjorde ett fynd till
 
Inget solningsväder idag.
Jag behövde akut på stor-kåmpe på andra sidan stan + att vi båda hade ärende på apoteket.
När vi gjort våra ärenden smet jag inom HM och fyndade ett par vita jeans för 99:-
 
måndag 12/8 = gymmat
Äldsta dottern skulle gymma, så jag hängde med.
Stark är man inte, men träningsvärk kommer jag att få ändå.
Har inte så bra teknik heller :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0