Kylan & blåsten fortsätter

onsdag 31/7 = stadstur
 
Drog iväg till stan för att titta på några grejjor.
Jag hade sett ett reklamblad med ett par sneakers jag ville prova, bl.a.
Såklart drack vi gokaffe :-D
Bara det är värt att fara till stan för.
På eftermiddagen tittade solen fram så jag satte mig en stund i paviljongen.
Mycket kläder gjorde att jag kunde läsa ungefär 100 sidor i en ny Nesbø.
torsdag 1/8 = läser och tränar
 
Försökte sitta ute en stund idag med.
Inser att det nog hade gett mer om jag hade läst originalet av Shakespear först.
Vi bestämde oss för att tömma bassängen.
Efter ett tag är det inte så stor fart på avrinningen.
Gaaanska många liter att bli av med....
Drog iväg på en Åsen-tur, men det var det sämsta på mycket länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0