3 dagar kvar

lördag 3/8 = fint besök
 
Idag hade vi de tre yngsta barnen på middag.
Och vi kunde grilla och sitta ute:
Allt blev väldigt lyckat.
Utom Pavlovan :-(
Barnafadern skulle göra en variant på sin favoritdessert, men lyckas läsa för dåligt i instruktionen och hade 100 grder för varmt i ugnen. Fastbränd i formen blev den.
Jag hade gjort en LCHF-kladdis och vi hade en bit kaktårta i frysen, så vi mådde rätt gott med kaffe och efterätt, trots debaclet.
Kanontrevlig eftrmiddag/kväll med barnen!
 
söndag 4/8 = träning
 
Morgonen började bra och jag skuttade ut med FMK och söndagsXet.
I vanlig ordning blåste det rätt bra, men vi skapade lä med gardinerna och satt inne i paviljongen.
Hela dagen satt jag ute, och läste ut min tjocka bok:
Nu har jag som sagt var inte läst originalet, men det var verkligen ingen trevlig historia. Korruption, droger, maktbegär, bedrägeri och mord är en bra sammanfattning.
Efter en superb middag på olika rester, lite MK och vila, var det dags för en lite försenad träningstur.
Det gick väl sådär. Löpkänslan är bättre, och faserna med tjurighetslunk är i stort sett borta. Men tempot är inte högre. Fortsätter med intervaller inomhus, så kanske det också löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0