Trevlig lunchdate

torsdag 25/5 = intervaller
 
På väg till garaget såg jag några tappra typer:
Stökade på med adm. och träffade en student för att diskutera byte av program.
Gick iväg för att luncha med min gamla vän C, på hennes arbetsplats.
Såå trevligt att vi håller lite kontakt i alla fall.
Hon berättade att hon går i pension i mitten av juni!!
Själv funderar jag på deltidspension nästa år.
Vart tog tiden vägen??
En del av tiden har jag lagt på bubblandet, i alla fall nu på slutet :-D
Verkar vara oändligt, och lite nu och då dyker det upp en megabesvärligt som man behöver massor av extra bubblor till. Man får 15 mynt varje dag, men det räcker bara till tre bubblor.
I början veckan fick jag samla i flera dagar för att ha en chans.
Vi åkte hem tidigare eftersom Barnafadern skulle iväg på fyspass med handbollslaget.
Då gick jag direkt till gymmet för att göra bort intervallerna.
Genomförde dem nästan enligt planen, så jag är rätt nöjd ändå. Nu ser vi en aningen mindre bra polsk serie :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0