Skickade in den idag

tisdag 16/4 = "[DKV]"
 
Hade lyckats hålla den här dagen ren och körde DKV på egen hand. Eller egentligen var det för att slutföra sakkunniguppdraget gällande pedagogisk meritering.
Och det gjorde jag.
Skickade iväg mitt utlåtande.
YYEEES!
Tyvärr kunde jag inte dra slutsatsen att alla kriterier var uppfyllda och kunde inte rekommendera att den sökande skulle utses till meriterad lärare.
Inget snack om att det var en ambitiös och engagerad lärare, men mitt arbete var att avgöra om kriterierna var uppfyllda. Inte så enkla kriterier tycker jag. "Visa dokumenterad skicklighet..."??
Efter rester (min favorittyp av matlagning), promenerade Barnafadern, äldsta dottern och jag iväg till gymmet.
Inte jättebra idag, tyvärr. Tung i benen och, som alltid, låg vilja att plåga mig.
 
Klockan börjar vara en hel del, så nu återstår bara duschen och slafen. Nice iofs :-)
 
I morrn har jag bara en sak inbokad, träffa en av exjobbarna som jag handleder. Torsdag tar jag semester och förbereder lite för långfredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0