Individuella studieplaner

tisdag 9/4 = löpbandet
Först individuella samtal, sedan tentamensåterlämning, och avslutningsvis individuella samtal.
Inte mycket att orda om.
Räknade häromdagen och jag har gjort ca 80 individuella studieplaner det här året.
Efter middagen var det dags att förhandla med mig själv:
Enformigt, men förutsägbart.
Som tur är har jag för länge sedan valt bort möjligheten att välja.
Det kräver ändå en viss mental brottning.
Idag stretade jag på lite längre igen, och så länge farten är låg går det rätt bra.
Lyssnar på en ljudbok som är uppdelad i 10 avsnitt, skriven direkt för mediet tror jag.
Det ska bli intressant att få ta en sväng på milrundan ute. Förra året var det verkligen inte roligt, men förhoppningsvis är det inte lika illa i år. Muskeltröttheten är faktiskt aningen bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0