Så var det dags att gå in

onsdag 5/9 = allt möjligt
 
Fick i alla fall bort en massa lappar som jag inte fick gjort i går kväll.
Försökte få ordning på mina rotationsscheman.
Det tar en halvtimme bara att förstå hur det hänger ihop.
Nu har jag visserligen löst det mesta och gör mest småjusteringar, men det är rätt mentalt påfrestande att tänka ut hur ett lite byte ska slå.
Efter en restmiddag och kaffe, gick jag och mågan till gymmet och löste kort.
Bara att inse att kvällarna inte längre lockar mig ut på träningspass. Ett tag till i sol kanske, men inte annars.
Sprang lite uppvärmning och sedan intervaller 400m + 100m gåvila.
Jag har haft tröttare muskler, men pulsen är fortfarande för hög. Nu lär det delvis bero på frånvaron av kondis, men....
I morgon måste jag få ut första handledningsschemat, innan jag får alla individuella möten jag bokat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0