Om utgångspunkten är dålig KAN det bli bättre

lördag 1/9 = tränat
 
Jag kom mig faktiskt ut på en plikttur.
Eftersom benen inte var lika döda som förra gången bestämde jag mig för att ta milrundan utefter havet.
Vädret var väldigt trevligt. Vindstilla och skapligt varmt, men jag hade såklart tagit långa byxor och en jacka. Jag mötte några andra, och de sprang i linnen och kortbyxor :-/
Men det gick också lite mindre dåligt den här gången. 8 minuter i tid räknat.
Tyvärr tror jag det säger mer om dagsformen än om toppformen.
När jag kom hem började sonen och hans gf med middagen.
Färska röda(!) haricot vert och gul zucchini, samt friterade zucchiniblommor. Inget jag smakat tidigare, men gott var det.
I morgon kommer alla lokalt boende, med respektive, hit och äter. Supertrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0