Nya intervaller

tisdag 30/10 = mera intervjuer
 
Hela dagen försökte jag ägna åt villkorskontroller.
Som avbrott hämtade tentorna som vi är två att rätta, 257 stycken.
Satt kvar på jobbet eftersom jag skulle till GB, men hon lämnade återbud så jag fortsatte tills jag var klar.
Så himla skönt.
onsdag 31/10 = mera intervjuer
 
Sista intervjun på förmiddagen.
Nu har vi ett förslag till ledningsgrupp.
Dekanen ska nu tillfråga de vi önskar se i ledningen.
Individuella samtal, studieplaner och mail.
Fortfarande har vi inte börjat rätta.
När vi kom hem åt jag lite lättare middag och slöade en stund innan det var dags för gymmet.
Idag testade jag en ny variant på intervaller.
Tipset kommer från en av mina absoluta favoriter när det gäller träning och coachning Madeleine Rybeck: https://lifeatcore.com/
Man måste variera sig, för det blir så otroligt tråkigt annars.
Medan jag har haft problem med orken är jag mentalt beroende av att det händer saker ofta, t.ex. tempoändringar. Slöar och bloggar innan jag drar mig mot dusch och slaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0