Intervaller igen - sjukhuset igen

lördag 10/11 = latar mig & tränar
 
Bestämde mig för att strunta i jobbet idag och var kvar hemma.
Vi påbörjade ett litet omändringsprojekt på övervåningen.
För min del innebar det att tömma ett skåp.
Stort åbäke som inte fungerat särskilt bra som förvaring.
Hittade flera saker som varit "försvunna".
Det är ett av våra stora problem, att saker bara stoppats undan utan systematik.
Efter lunch och lite mer stök cyklade jag till gymmet.
Körde samma intevaller som onsdag förra veckan.
Då testade jag med tre och nu körde jag fem.
En repa är ca 800 m.
Fortfarande en förhoppning om att muskeltröttheten blivit bättre.
Känner den inte direkt jag startar.
Nu har jag bara dålig ork :-/
På kvällen ringde sonen, som var på sittning med sin flickvän.
Hon hade så ont i magen att hon svimmade.
Jag åkte in, och vi körde till akuten.
Väntar på besked.
Detta är andra sjukhusbesöket i veckan. Inte för mig men för familjen.
Vårdbiträdets pojkvän fick åka in akut med hjärtsäcksingflammation.
Sedan såg de en propp i magen?!
Nu är han hemma igen, men inget definitivt besked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0