Behaglig start på veckan

måndag 5/11 = intervaller i motlut
 
Tog en halvdag och sov ut.
Åkte in till jobbet strax före lunch.
Fick en hel del gjort och sätter igång med tentorna i morgon.
Skyndade hem till Barnafadern som har tidig träning. Vi möttes i dörren.
Själv bytte jag om och cyklade till gymmet.
Jag kom i rätt tid, för strax efter mig kom det massor av folk som skulle träna.
Idag testade jag springa intervaller i motlut.
Svettig blev jag i alla fall.
Däremot fick jag ingen dyna att stretcha på efteråt :-(
Barnafadern tog in posten på hemvägen.
Jag hade fått ett brev, med lustig avsändare:
Tydligen har jag köpt saker som det ska betalas tull på.
Tullen var 13.36, och deklarationsavgiften var 75 kr.
Så då betalade jag.
Nu är det bara att avsluta på känt manér och se fram emot en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0