Bara att bita i det oändliga äpplet

tisdag 6/11 = nu är vi igång
 
Kollegan och jag satte oss på morgonen och började administrera tentarättandet. Prickade av alla inlämnade tentor och delade upp uppgifterna mellan oss.
Lyckades nog ta mig igenom 50 stycken i alla fall.
 
onsdag 7/11 = heldag med tentor
Från morgon till kväll.
Mindre avbrott för kaffe , mat och mera kaffe.
Efter att tag blir det rutin och bara någon gång emellanåt får man försöka reda ut oreda.
För oreda kan det bli.
Även på 5 rader kod.
Vid 20 drog jag till gymmet.
Har inte känt av muskeltröttheten särskilt på slutet?!
Vågar man tro att det gett sig?
I morgon blir det tentor hela dagen, så jag förhoppningsvis kommer igenom den första uppgiften. Kollegan är klar med en redan??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0