Att sitta av information

onsdag 14/11 = tre timmar lyssnande
 
Vi byter massor av system på jobbet just nu.
Idag hade jag anmält mig till info om två olika "roller" i det studieadministrativa systemet.
Båååååring och man får inte testa förrän det är i skarpt läge.
Märkligt sätt att utbilda användare.
Var förbi affären och handlade lite.
Till middag blev det kycklingsallad.
 
Hemma stackas post till såna som inte bor här.
 
Spelade två cuper Mario Kart, och Toadette vann båda.
Igen.
 
Gick till gymmet, eftersom det börjar frysa på.
Körde motlutsintervaller igen. Samma upplägg som måndag 5/11.
Kortade ner vilopassen mallan seten.
När jag satte mig med dattajången (som Bill&Bull säger) så får jag veta att min syster blivit utsedd till 2018 års PA of the year, Scandinavia. Meddelades i dag på ett stort event i Australien.
Så otroligt roligt! Jag har alltid trott att hon är väldigt bra på det hon gör, och att det jobb hon har nu passar henne som hand i handske. Men ändå så stort att få en sådan utmärkelse. 2017 var hon en av tre finalister i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0