Våffeldagen har visst redan varit

onsdag 28/3 = träning
 
Seminarier hela förmiddagen, med start 08.10!
Sedan förberedelser för eftermiddagens profilvalsinfo för Bioteknik.
Avbruten av besök såklart, och mailen fick jag bara lämna (igen).
Vi insåg att vi missat våffeldage, så idag slog vi till.
Gott!
Och HELT perfekt att träna på.
NOT!!
När jag kom till gymmet fanns det inget ledigt löpband (3 var trasiga!). Så jag började på en cool cykel med fåtölj som lutar bakåt. Valde ett program med pulsmål, men hur 17 skulle pulsen mätas? För att kunna läsa på knappar och display var jag tvungen att använda kameran :-( Men helt plötsligt blev ett löpband ledigt så jag kunde skippa alla inställningar på cykeln :-)
Intervaller fick det bli.
8*400 tjurade jag mig igenom.
Fick veta nu ikväll att spanska dottern kommer hem i morgon. En snabbtur över påsk tydligen.
Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0