Dubbla motionsinsatser

lördag 10/3 = snön ska skottas bort
 
Det har snöat lite konstant den senaste veckan, och vi såg på prognosen att det skulle komma mer under lördagen. Därför hade vi redan bestämt att vi skulle skotta undan idag. Vi vaknade båda tidigt, och insåg att det var nollgradigt, så före 9.30 var vi ute med var sin snöBjörn. Det tog nästan 1.30 innan vi var färdiga.
Kaffe och lite sudoku/korsord innan jag svidade om för att gå till gymmet.
Det var lite folk och jag tittade på VC-slalom, andra åket damer. Frida Hansdotter låg fyra efter första, men åkte upp dig till tredje. Bra jobbat. Hon har varit på pallen i nästan alla slalomtävlingar den här säsongen tror jag.
När jag kom hem var det lämpligt att koppla av med Holmenkollens 5-mil. Cologna vann en halv stortå före Sundby.
Nu fram på kvällen känner man sig rätt mör, om sanningen ska fram. Inte rättat en enda tenta ännu. Kriiiiiisssss...
Tror jag ska ta ett avsnitt av The Crown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0