Lyxproblem?

onsdag 6/6 = inte varmt idag heller
 
Vi hade trevlig förmiddag med mina svärföräldrar och strax före 12 blev de upphämtade av svärmors syster.
Två av hennes systrar (M & M) bor inte så längt från oss, och de skulle samåka till 90-årsfirandet.
När de åkt tyckte jag att det var lika bra att göra bort dagens motigheter.
Testa en löptur.
Planen från fysioterapeuten var att rehabba 10 dagar, testa och sedan rehabba 10 dagar till innan vi skulle träffas.
Sagt och gjort.
Att det kändes så motigt beror på att jag haft känningar konstant, så det har egentligen inte känts som sågon som helst förädring under den här 1.5 veckan sedan jag var där.
Jag sprang och gick omväxlande, men känslan var ungefär som när jag körde samma upplägg dagen innan träffen med fysioterapeuten.
Känner av benet hela tiden, mest i gluteus maximus.
När jag stretchar konstaterar jag bara att jag inte kan böja ut benet i vinkel nu heller. Ingen skillnad vad jag kan bedöma.
Resten av dagen blir bara lat. Maten får bli rester från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0