Idag blev det en hel del

torsdag 28/6 = det gäller att ligga i
 
Vädret var precis som prognosticerat, så vi satte av mot stan med två to do-listor.
Eller egentligen to shop-listor.
Säng till barnen, för att ha både i sommar och i höst.
Det lyckades direkt.
Eftersom den först ska stå hos äldsta dottern, tredje våningen utan hiss, så betalade vi för hemtransport och inbärning.
Därefter på sportaffär för att köpa en lite tjockare yoga-matta.
Jag vill gärna ha mjukt under knäna när jag smidighetstränar och rehabbar.
Där svängde jag förbi bikinistället och fyndade en bikini till kanonpris.
Vilken bra start på dagen.
Sedan drog vi ut på landet för att luncha på ett värdshus, men där steg ett begravningsfölje just ur sina bilar så vi fortsatte. Efter lunchen drog vi till stan för att titta på bestick och dricka go-kaffe.
Inga bestick, men en ny margaretaskål och en stekspade blev det. Några snabba bokinköp också.
Raskt ut på slätten för att gå på möbeljätten.
Här inhandlade vi bestick och underlakan.
Därefter hemåt via kåmpe.
I allt lyckades vi med det vi hade hoppats, och lite till.
Eftersom vi åt en rejäl lunch kunde jag dra ut och rehabba så fort vi plockat upp allt vi handlat.
Dubblade antalet vändor i backan med höga knän.
För den återkommande läsaren är det nog välkänt att jag inte alls bryr mig om vilket väder jag har på semestern.
Men bara för att...
...är detta prognosen den nästkommande veckan.
 
No comments.
Nu är det dags att duscha och äta något innan det är dags för sista gruppspelsmatcherna i VM. England såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0