Behag och obehag

fredag 27/7 = soligt och fint
 
Idag blev en gräsmattedag.
Vi bar ut våra värmda rester och åt ute.
Kaffe och en bok i solen, men nu märks det att solen sjunker ner bakom träden tidigare.
Barnafadern har vid ett par tillfällen under dagen skottat lite i anslutningen till den nya växtförvaringsplatsen. Planen är att förlänga runt bakkanten på den gamla uteplasen och kanske ha kvar granitplattorna där.
 
Jag tog en tur till spåret och rehabbade med knäintervaller. Sedan lunkade jag runt ett varv. Hemkommen försökte jag mig på utfallssteg, men si det gick inte alls med vänster ben. Det lär ska vara bra för sätesmuskulaturen, som tydligen är svag hos mig.
 
När jag eftersvettades kom jag på att man skulle titta efter månförmörkelsen ikväll. Mellan 22 och 23.
Till sist tog vi bilen och for till utkikstornet. Redan nere på backen tyckte jag det var obhagligt, men försökte mig på att ta trappan uppåt. Barnafadern traskade upp och jag lyckades precis ta mig till första avsatsen.
Ingen av oss såg månen.
 
Jag begriper inte själv att jag tycker det är så olustigt med höjder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0