Inget särskilt

lördag 20/1 = fysisk aktivitet
 
Jag uppskattar verkligen lördagarna nu.
Helst vill jag inte göra något alls.
Speciellt inte ta en tur till stan.
Idag började vi med att tillsammans skotta rent efter veckans snöfall.
Barnafadern hade tagit ett pass innan frukost, så vi gjorde bort det rätt snabbt.
Sedan tömde vi återvinningsförvaringen. När man är två går det snabbt att få bort, trots att det var en hel del den här gången.
Döttrarna tittade förbi, för de skulle passa på att åka pulka och skrana när vi äntligen har snö.
Sedan tog jag en tur till gymmet.
Inget särskilt att meddela om det, tyvärr.
Nu ser vi Sveriges match mot Frankrike i handbolls-EM.
I morrn' ska jag nog programmera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0