Assssååååå, vad gör jag hela dagarna?

måndag 22/1 = träningsdag
 
Vidare med lösningsförslagsböket, men nu tror jag det fungerar som jag vill.
Annars askulterade jag på kollegans gemensamma föreläsning. Mest för att försökra mig om jag hanetrar materialt på samma sätt.
Mera behörighetsfrågor.
Orkar knapp kommentera dagens tur till gymmet.
HELT slut.

tisdag 23/1 = Jobbar hemma på kvällen
 
Bedrövlig huvudvärk ända från morgonen.
Träffade gamla grannen CH för luch. Det är knappt vi klarar av att pressa in en träff i almanackorna. Trist tycker jag.
För övrigt administration och inläggning av lösningsförslag till F3.
Hemma pratade jag med äldsta dottern en stund.
I veckan hoppas de få titta på sin nya lägenhet.
Jag jobbade lite i köket.
Dags för mutor.
Nu håller jag på att programmera upp en övning med Hexadukos:
 
Betydligt besvärligare än Sudokus (lösning kommer i morrn).
Så därför skriver jag ett program för det.
Åtminstone så att man kan kolla om ett ny siffra är möjlig och om en lösning är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0